Кількість
|
Вартість
|
||
|
Історія бренду Dermalogica починається в 1986 році з косметолога на ім’я Джейн Вурванд. Після отримання освіти у Великій Британії, вона вирішує заснувати в Каліфорнії Міжнародний дерматологічний Інститут (IDI, International Dermal Institute). Метою Інституту стала післядипломна освіта косметологів у всьому світі; Сьогодні понад сто косметологічних шкіл навчаються за програмами IDI. На відміну від багатьох бьюті-компаній, що пропонують навчальні програми на додаток до косметики, Dermalogica була швидше побічним продуктом існування Інституту.
Створюючи бренд, Вурванд орієнтувалася не так на естетичні запити суспільства, а в необхідність створити продукт, який підтримуватиме шкіру здорової незалежно від її потреб. Мінімум подразнюючих компонентів та максимально робочі формули — ось що робить косметику Dermalogica універсальною. Засоби бренду розподілені не за віком чи гендером, а щодо проблеми, яку вони мають вирішувати. Уся косметика Dermalogica сертифікована PETA, усі засоби, крім чотирьох — веганські, а більшість упаковки — біорозкладна.
В асортименті бренду бестселером марки є «сонячна» лінійка, що складається з понад десяти засобів із різними текстурами, відтінками та чинниками захисту й пудра для вмивання Daily Microfoliant з унікальним поєднанням ензимів та кислот.
Купити косметику Dermalogica з безкоштовною доставкою по Києву та Україні ви можете в інтернет-магазині Лазерхауз Косметікс. Ціни в інтернет-магазині відповідають цінам у мережі центрів Лазерхауз.