Количество
|
Стоимость
|
||
|
Доброго дня! Давно користуюся послугами Лазер хауз. Завжди була задоволена обслуговуванням центру у м.Житомир.
Час від часу купую косметику в косметичному салоні Лазер хауза. І от вирішила скористатися послугами вашого інтернет-магазину. Зробила замовлення і одразу зателефонувала, так як не було можливості замовлення товару самовивозом, повідомила, що мені це зручно, так як салон поруч. Повідомили, що можу , тільки одразу маю проплатити за товар, хоча я і так одразу проплатила за товар на сайті. Довелося зробити замовлення на сайті через пошту, прийшло смс на наступний день, що якась фіз особа "н" відправила для мене товар і за доставку я маю заплатити окремо. Оператор в смс 15 хв. розповідала активно, що все зробили як треба, 15 хв. розписувала, що клієнтів багато, що можливо знову заглючив сайт . Після 15 хв.сперечань оператор сухо написала вибачення і що передасть інформацію для відділу ІТ. Часто роблю покупки он лайн, жодного разу не була в такій неприємній ситуації, наскільки приємно приходити на візит до центру, настільки неприємний залишився досвід від он лайн покупки. Маю надію , що з посилкою все гаразд і там саме те замовлення яке замовляла....
Час від часу купую косметику в косметичному салоні Лазер хауза. І от вирішила скористатися послугами вашого інтернет-магазину. Зробила замовлення і одразу зателефонувала, так як не було можливості замовлення товару самовивозом, повідомила, що мені це зручно, так як салон поруч. Повідомили, що можу , тільки одразу маю проплатити за товар, хоча я і так одразу проплатила за товар на сайті. Довелося зробити замовлення на сайті через пошту, прийшло смс на наступний день, що якась фіз особа "н" відправила для мене товар і за доставку я маю заплатити окремо. Оператор в смс 15 хв. розповідала активно, що все зробили як треба, 15 хв. розписувала, що клієнтів багато, що можливо знову заглючив сайт . Після 15 хв.сперечань оператор сухо написала вибачення і що передасть інформацію для відділу ІТ. Часто роблю покупки он лайн, жодного разу не була в такій неприємній ситуації, наскільки приємно приходити на візит до центру, настільки неприємний залишився досвід від он лайн покупки. Маю надію , що з посилкою все гаразд і там саме те замовлення яке замовляла....
Альоно, добрий день!
Віталіна, контроль якості обслуговування клієнтів.
Зв'язались з вами для вирішення цієї ситуації в телефонному режимі та знайшли рішення. Від імені нашої команди хочу ще раз принести вам вибачення за негативний досвід оформлення замовлення в нашому інтернет-магазині.
Відповім також тут, аби інші клієнти розуміли, що дана ситуація для нас неприпустима і ми постійно працюємо над підтриманням високої якості надання сервісу. Будь ласка, дайте нам ще один шанс продемонструвати, що ми працюємо над цим.
Відправки у нас від фізичної особи-підприємця, тому вам в повідомленні прийшло прізвище та ім'я, а не назва магазину.
Ви оформили два замовлення. Одне самовивозом в центрі Лазерхауз міста Житомир, але скасували його під час підтвердження. А згодом оформили й підтвердили нове з відправкою у відділення Нова Пошта, яке ми й відправили. Під час підтвердження другого замовлення виникло непорозуміння, яке спричинило виникнення даної ситуації. З нашого боку ми детально проаналізували спілкування менеджера, провели бесіду та будемо працювати над тим, аби такого більше не повторювалось.
Бачимо, що ви вже отримали ваше замовлення. Бажаємо приємного користування. :)
Віталіна, контроль якості обслуговування клієнтів.
Зв'язались з вами для вирішення цієї ситуації в телефонному режимі та знайшли рішення. Від імені нашої команди хочу ще раз принести вам вибачення за негативний досвід оформлення замовлення в нашому інтернет-магазині.
Відповім також тут, аби інші клієнти розуміли, що дана ситуація для нас неприпустима і ми постійно працюємо над підтриманням високої якості надання сервісу. Будь ласка, дайте нам ще один шанс продемонструвати, що ми працюємо над цим.
Відправки у нас від фізичної особи-підприємця, тому вам в повідомленні прийшло прізвище та ім'я, а не назва магазину.
Ви оформили два замовлення. Одне самовивозом в центрі Лазерхауз міста Житомир, але скасували його під час підтвердження. А згодом оформили й підтвердили нове з відправкою у відділення Нова Пошта, яке ми й відправили. Під час підтвердження другого замовлення виникло непорозуміння, яке спричинило виникнення даної ситуації. З нашого боку ми детально проаналізували спілкування менеджера, провели бесіду та будемо працювати над тим, аби такого більше не повторювалось.
Бачимо, що ви вже отримали ваше замовлення. Бажаємо приємного користування. :)